
FAQ
Často kladené otázky
1. Jak dlouho služby trvají?
Individuálně. A to záleží na druhu služby, míry poškození laku, znečištění interiéru a jiné faktory. Snažíme se Vám poskytnout informace předem a odhad doby trvání naleznete i pod nabídkou služby, pokud je to možné.
V létě například vozidla schnou rychleji než v zimě, a to se promítá na konečné délce trvání. Vždy Vás budeme včas informovat o času vyzvednutí Vašeho vozidla.
2. Proč je cena jiná než v ceníku?
To je opět role individuality. Každé auto je jinak znečištěné, jinak poškrábané nebo je potřeba jiných, složitějších a dražších postupů pro realizaci zakázky. Vždy se Vám snažíme vyjít vstříc, rozmezí (odhad) částky se dozvíte vždy, když nám auto předáváte, a finální částku se dozvíte vždy při předávání vozidla zpět do Vašich rukou.
3. Jaký je rozdíl mezi programy čištění interiéru?
Program Economy je udržovací balíček pro málo znečištěné interiéry a nezahrnuje mokré čištění sedaček. To Vám provedeme v programu Premium. A pokud máte extrémně znečištěný interiér, automaticky aplikujeme Program Detailing , kde čistíme i párou a ozonem. Pokud si nejste jisti jaký zvolit, poradíme Vám.
4. Jaký je rozdíl mezi keramikou?
Tady je to velmi komplexní. Nabízíme keramické povlaky od ročních až po sedmileté. Každý povlak je složený z různých kombinací látek. A to i obsahově. Takže roční povlak nebude obsahovat takové procentuální množství polymerů, grafenu či nano karbonových trubiček jako ta nejlepší sedmiletá. Proto je ta sedmiletá odolnější než roční, má lepší vlastnosti, lepší ochranu a proto je dražší. Rádi Vám vše vysvětlíme na místě.
5. Vydrží mi ta keramika opravdu 7 let? Záruka?
Ano i ne. Výrobce povlaku má k dispozici různé laboratorní odhady za ideálních podmínek, v provozu je to jiné. Záleží jak jezdíte s autem (daily, víkendy), jak vůz umýváte, čím ho umýváte a kde jezdíte (podnebí). Takže zaručit se to dá pouze Vámi, vy jste ten kdo se o to stará. Všechny doporučené postupy mytí se od nás dozvíte, nebo můžete jednoduše jezdit k nám na ruční mytí a my se o to postaráme.
Záruka je zde velmi sporná, opět platí výše uvedené, pokud dokážete, že se o povlak staráte tak jak je uvedeno výrobcem, tak se dá garantovat. Pokud například umýváte na veřejných myčkách (selfbox, automatické), zkracujete si životnost povlaku a porušujete podmínky záruky dané výrobcem. To samé platí pro různé přípravky jako šampony, odstraňovače rzi, asfaltu, odmašťovače a použití neschválených vosků, detailerů a sealantů.
Vše Vám po dotazu vysvětlíme a pokusíme se Vám vyhovět.
6. Skončila mi platnost voucheru, co teď?
S tím se bohužel nedá nic dělat, pokud máte propadlý voucher, je neplatný a nemá žádnou hodnotu, je nám líto, ale takové věci si musíte hlídat sami.
7. Jak dlouho budu čekat na termín? A jak s voucherem?
To záleží na službě, kterou od nás chcete. Pokud jde o služby s krátkou dobou trvání, nemusíte čekat dlouho. Pokud však chcete například keramický povlak či čištění interiéru, dostanete od nás termín v rozmezí od 1 týdne až po 1 měsíc. Vše je individuální a záleží i na aktuálním vytížení a sezoně. (Prázdniny, dovolené...)
Vše je o domluvě a zavolání. Nejsme expresní služba na počkání a v rámci zachování kvality provedené práce si musíte počkat nebo využít jiného dodavatele.
Vouchery:
Nevolejte na termín na poslední chvíli! Často se nám stává, že někdo volá i ten den, kdy mu končí platnost. Na voucheru sice máme doporučení alespoň 14 dní předem, ale opět platí situace, kde můžeme být více vytížení, a to o prázdninách a podobně. Nic se nestane, když se objednáte i měsíc předem. Ale pokud voláte s prošlým voucherem, považujte ho za neplatný a budete tedy platit standardně dle platného ceníku. Pokud nám zavoláte v den, kdy Vám končí platnost voucheru, termín dostanete dle vytíženosti. Děkujeme za pochopení.
8. Mám problémy s keramikou na čelním skle, co teď?
Častý dotaz. Výrobce povlaků uvádí aplikaci na čelní sklo na vlastní riziko, to samé uplatňujeme u nás, proč?
Povlak může způsobit drhnutí stěrače a nadměrný hluk z důvodu nekompability s hydrofilním oknem (hydrophilic windshield). Každý výrobce má jiné okno, každé auto má jiný úhel. Problémy se dějí náhodně, ale většinou s úplně novým oknem. (po výměně, nové auto)
Neexistuje žádné řešení, aplikujte na své riziko!
Pokud chcete povlak sundat, musí se odbrousit speciální pastou, kterou máme k dispozici od výrobce,
Přestalo Vám fungovat hydrofobita povlaku?
Není to ojedinělé. Důrazně varujeme všechny zákazníky, že pokud více stírají stěračem, vzniká tření, které povlak pomalu a postupně degradují. Všimněte si, že na ostatních oknech to funguje skvěle, tam kde je stěrač, tam je problém.
Není to chyba aplikace ani povlaku, je to vlastnost a fyzikální zákon.
Pokud se Vám na skle tvoří divné šmouhy a povlak funguje nerovnoměrně, bude to z důvodu opotřebeného stěrače, protože nerovnoměrně tlačí a stírá, degraduje i nerovnoměrně povlak.
Aplikace je na Vaše riziko!